bakgrundsbild

Kundunik webbshop

Är ditt företag redan kund kan du logga in här:

Inlogg till webbshop

Webbshop med kundunika trycksaker

Öppna kundunik webbshop hos oss!

Har ni flera kontor eller butiker och återkommande trycksaker där ni vill styra upp så att ert varumärke ser likadant ut överallt?

Då har vi en lösning. Eller två – läs mer nedan!

I vår webbshop kan vi lägga upp kundunika produkter. Dessa kan vara ”statiska”, ”dynamiska” eller ”unika”:

  • Med statiska menar vi något som alltid har samma utseende, som tex en beachflagga med er logo.
  • Med dynamiska menar vi något där användaren utifrån en mall kan ändra vissa saker, såsom tex i ett visitkort.
  • Med unika menar vi att användaren skickar med ett unikt tryckoriginal från gång till gång, men ni kan ihop med oss styra vilka produkter som ska tillåtas och säkerställa att de trycks på samma papper med samma höga tryckkvalitet.

Vi kan även lägga in produkter där order går till tredje part, tex om ni har någon produkt på lager hos er, men som ska gå att beställa via samma webbshop.

Hör av dig så ordnar vi en demo!

Kort om vår webbshop

  • Den bygger på beprövad teknik i WooCommerce.
  • Alla känner igen sig i WooCommerce.
  • Den finns på snabb webbserver i Sverige.
  • Vi har byggt ihop WooCommerce med vårt projekthanteringssystem, Filter™.
  • Webbshoppen är inte publik, man måste vara inloggad för att se produkter.
  • Kunder ser inte varandras sortiment.
  • Sortimentet är flexibelt och bestäms ihop med er.
  • Vilka produktkategorier som ska läggas upp för en viss kund är flexibelt.
  • Vi kan göra dynamiska mallar för tex visitkort
  • Vi kan även erbjuda en exklusiv, helt kundunik webbshop (istället för kundunika produkter i vår webbshop).

Standardwebbshop

För Rädda Barnen har vi kundunika produkter i vår webbshop, dvs vår standardlösning.

Därtill har vi olika sortiment för huvudkontoret och lokalföreningarna.

HK säkerställer grafisk profil för lokalföreningarna och styr också över vad lokalföreningarna kan beställa, men kostnaden faktureras respektive lokalförening.

Skärmdumpen visar ett sortiment av kuvert i olika format och med olika fönster. Dessa kuvert är ”dynamiska produkter”, där användaren själv kan ändra text i returadressen på baksidan, men det är styrt till Rädda Barnens typsnitt och ett visst format. Logon ligger låst i mallen och kan inte ändras av användaren.

dynamiska visitkort webbshop

För Rädda Barnen har vi även dynamiska visitkort, där användaren själv kan lägga in sina uppgifter, med en typografiskt styrd mall.

I skärmdumpen här bredvid visas hur vi skrivit in ”F&P Webbshop” under namn, följt av titel och mailadress. Övriga uppgifter är oförändrade från mallen.

Mallen är typografiskt styrd och har även logikfunktioner, som tex att mailadress flyttas upp om titel saknas, att Skype läggs till mellan Växel och www om Skype-rutan fylls i, vad som ska hända med Mobil/Telefon/Växel om någon saknas etc.

Exklusiv webbshop

Vill ni inte dela plattform med andra kunder (även om ni inte ser varandras produkter) och vill ni kunna designa webbshoppen runt ert varumärke?

Då är det en exklusiv, kundunik webbshop som gäller.

Här är ett exempel  för Actic. Skärmdumpen till höger visar startsidan (när man loggat in), med en banner, ett antal utvalda produkter (sidan går att scrolla för fler produkter och kategorier).

Notera Actics logo i sidhuvudet – här står F&P bara för service och ordermottagande.

Inloggningen är designad för kunden och hela webbshoppen ligger på en kundunik domänadress.

Nedan ett par exempel på banners – allt för att stärka varumärket internt.

Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners
Kundunik webbshop hos Fridholm & Partners